Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

SutinkuUždaryti
0
LithuanianEnglish (United Kingdom)

Jūsų krepšelis yra tuščias

Dabar lankosi

Dabar lankosi

Šiuo metu lankosi 901 svečiai(-ių) ir 1 narys 

Sporto nauda

6 geriausi papildai raumenų auginimui
PDF
Spausdinti
El. paštas

Paveikslėlis, kuriame yra puodelis, gėrimas

Automatiškai sugeneruotas aprašymas

Kas vyksta su kūnu fizinio aktyvumo metu?

Kai sportuojame, mūsų kūnas naudoja tris pagrindinius kuro šaltinius: angliavandenius, riebalus ir baltymus. Angliavandeniai, kurie kaupiami kepenyse ir skeleto raumenyse glikogeno pavidalu, yra veiksmingiausias energijos šaltinis fizinio krūvio metu. Glikogenas lengvai metabolizuojamas į gliukozę, kuri iš karto suteikia energijos smegenims, nervų sistemai ir raumenims fizinio krūvio metu.

Sportuojate? Dalykai, kuriuos turėtumėte žinoti apie magnį
PDF
Spausdinti
El. paštas

Paprašykite daugumos sportininkų įvardyti keletą svarbiausių mineralų žmogaus mitybai ir tikriausiai jų sąrašuose pasirodys kalcio, geležies, cinko ir net chromo.  Bet vargu ar jie paminės magnį.  Nepaisant pagrindinio magnio vaidmens energijos gamyboje, daugelis trenerių ir sportininkų vis dar nežino apie jo ypatingą svarbą palaikant sveikatą ir veiklą.  Iš tiesų magnio suvartojimas per 100 metų Vakaruose sumažėjo mažiau nei perpus ir vis dar mažėja.

Magnio trūkumas ir pavojai, kuriuos turite žinoti
PDF
Spausdinti
El. paštas


Magnis yra vienas iš gausiausių būtinų mineralų jūsų kūne.  Daugiausia jo saugoma jūsų kūno kauluose.  Jūsų kraujyje cirkuliuoja labai mažas magnio kiekis.

Magnis vaidina svarbų vaidmenį daugiau nei 300 medžiagų apykaitos reakcijų jūsų kūne.  Šios reakcijos daro įtaką daugeliui labai svarbių kūno procesų, įskaitant:

  • baltymų sintezė
  • korinio energijos gamyba ir kaupimas
  • ląstelių stabilizavimas
  • DNR sintezė
  • nervinio signalo perdavimas
  • kaulų apykaita
  • širdies funkcija
  • signalų perdavimas tarp raumenų ir nervų
  • gliukozės ir insulino apykaita
  • kraujo spaudimas

Orthomol Sport yra saugus vartoti elitiniame sporte
PDF
Spausdinti
El. paštas

Dopingo prevencija (elito) sporte.

Orthomol Sport yra saugus vartoti  elitiniame sporte

„Cologne List®“ yra sporto srities iniciatyva, kurioje išvardyti maisto papildai, keliantys maksimalią riziką užteršti draudžiamas medžiagas.

Maisto papildų rinka yra labai dinamiška ir nevienalytė. Gamintojai gali netyčia užteršti priedus arba sąmoningai sumaišyti su draudžiamomis medžiagomis. Nors iš tikrųjų yra užteršti tik palyginti nedaug produktų (žr. 2004 m. TOK tyrimą), jie kelia rimtą pavojų sportininkams ir netgi gali diskredituoti visą maisto papildų pramonę.

5 geriausi vitaminai sportininkams
PDF
Spausdinti
El. paštas

Maisto papidai sportui

1. Vitaminas B12 yra nepaprastai svarbus vitaminas energijos apykaitai organizme. Kiekviena kūno ląstelė priklauso nuo vitamino B12, nes jis vaidina svarbų vaidmenį riebalų rūgščių sintezėje ir energijos gamyboje, todėl yra labai svarbus vitaminas aktyviai sportuojant.

Orthomolekulinė medicina. Orthomol Immun
PDF
Spausdinti
El. paštas

Orthomol Sport

Kuo ypatinga Orthomolekulinė medicina? Orthomol ir Omnival

  1. Maisto papildų ir vitaminų vartojimas padeda palaikyti normalią imuninę sistemą.(Orthomol, Omnival)
  2. Orthomolekulinės medicinos tikslas - apsaugoti nuo pernelyg greito senėjimo, bei sulėtinti organizmo senėjimo procesus.
  3. Maisto papildų vartojimo nauda jaučiama sergant diabetu, širdies ir kraujagyslių ligomis, hipertenzija, staziniu širdies nepakankamumu, senatviniu smegenų funkcijos, regėjimo bei imuninės funkcijų pablogėjimu.